Tuesday, July 7, 2009

Tercengang aku

Aku kagum sungguh dengan kenyataan Najib kata isu babi di Melaka sudah selesai. Sungguh hebat, cekap, pantas dan betul. Bagaikan magik silap mata, semuanya sudah selesai. Tiada masalah lagi. Tiada bau babi lagi di Melaka.

Aneh sungguh kat Melaka, ganjil Najib kate masalah babi selesai, sume rakyat ditipunya, tapi padahal sebelum tu Pengerusi Jawatankuasa Pemantauan Tindakan Mengeluarkan Babi Melaka, Dato’ Wira Abu Seman Yusop kate beliau pening kerana mesyuarat yang dipanggilnya tidak diendahkan wakil rakyat dan Exco MCA Melaka dan wakil penternak babi.

Macam mana ini weh? Hahaha, kalau pengerusi hal ehwal mengawasi babi haram jadah ni pening pale, bagaimana masalah babi ini sudah selesai seperti kata Najib?? Hey Najib ko ingat orang Melayu ni bodoh sangat ke???

Najib terlalu bertolak ansur dengan MCA, tupasal orang Melaka ramai dah tak sokong BN aku taula aku orang Melaka weh... Dulu aku pun undi BN la mcm ko bodoh... Tapi skang aku dah nampak sume.. Bukak mate weh...

No comments: