Tuesday, March 17, 2009

Surah Al Kahfi

Ini lah dia scenario idaman VATICAN!!!!, di akhir-akhir zaman ni kita disuruh membaca surah al-kahfi yang sudah menyuruh kita berjaga-jaga dengan golongan yang mengatakan tuhan ada anak....ini lah zaman tu!!!

Kuasa yang berada di belakang VATICAN itu ialah JESUITS!!! yang baju hitam tu semua, yang baju putih tu semua hanya lah sebagai umpan untuk mendapat simpati termasuk POPE NAZI BENNEDICT tu......jangan tertipu dengan kata2 POPE baju putih tu, konon nya mereka membela umat islam tetapi di belakang tabir sedang giat memurtadkan jutaan umat islam!!! Melaka jatuh kerana VATICAN, agent2 mereka lah yang menjajah kita seperti Portugis!!, FRANCIS XAVIER tu orang kesayangan pengasas JESUITS IGNATIUS LOYOLA!!!!

Vatican dari awal lagi sudah menaja banyak ulama2 islam dan yang bukan islam(contohnya macam kawan si anwar di georgetown university tu John Esposito...) jadian yang akan suite purpose mereka....Georgetown University yang si Anwar pernah mengajar tu salah satu university jesuits utama, ini lah tempat mencari dan melatih badut2 baru JESUITS!!! ATENEO DE MANILA University yang siap bagi pengiktirafan kepada si Anwar tu pun salah satu University JESUITS!!!

Inter-religious dialogue tu salah satu perangkap yang dipasang oleh JESUITS untuk umat islam, ONE WORLD RELIGION menjadi idaman VATICAN sejak lama dah, scenario perjumpaan Pak Lah,Anwar dan beberapa pemimpin agama lain tu sebiji macam yang dibuat oleh Vatican sejak lama dah, Dallai Lama tu JESUITS trained la kawan2....

Setakat Wolfowitz, Joe Biden tu hanya laaaa taraf2 anjing dan kucing saja yang tujuan nya hanya untuk jadi pelakon dan akhirnya jadi scapegoat saja, that's all!! kalau nak cari punca problem di sekitar Middle East tu cari lah KING JUAN CARLOS of SPAIN(KNIGHTS OF MALTA, ni badut2 si GRANDMASTER KNIGHTS OF MALTA yang baru tu MATTHEW FESTING) tu, beliau ditugaskan oleh JESUITS/VATICAN untuk menjaga Middle East...YAHUDI ZIONIST tu semua hanya lah scapegoat saja dalam permainan ni, the real jewish elite hanya sedikit sahaja jumlah nya dalam keluarga2 elite illuminati tu(mereka ni lah keluarga2 yang sama yang ingin membunuh banyak nabi2 dan rasul sepanjang sejarah....), yang lain2 tu hanya lah scapegoat semata-mata......KING JUAN CARLOS of SPAIN tu laaa key
--
Amir JAmal
Sunway Kuala Lumpur

No comments: